La fille d’O voor JBC

Hey bloglovers

Een tijdje geleden kreeg ik een mail binnen met een uitnodiging waarvan ik geen seconde twijfelde om mijn komst te bevestigen.  La Fille d’O, het ondertussen al goed bekende label van Murielle Scherre, organiseerde de voorstelling van een capsulecollectie voor JBC in samenwerking met het Koninklijk Ballet van Vlaanderen en Think-Pink, de nationale borstkankercampagne. Net als vele jonge meisjes, wou ik vroeger ballerina worden, en ben ik gevoelig voor alles wat met kankerpreventie te maken heeft.  Daarnaast is Murielle Scherre is een ontwerpster waar we trots op mogen zijn.793067

De ballerina’s van het Koninklijk Ballet Vlaanderen zijn de modellen voor de collectie, Een logisch gevolg, want de collectie is gebaseerd op dansers en dames die bewust met het lichaam bezig zijn.  Dit thema ondersteunt ook de preventie van ziekten zoals borstkanker, want uit recente studies is bewezen dat voldoende beweging de kans op borstkanker drastisch kan verminderen. 06 (2) 07 lfdo for jbc 11 lfdo for jbc 19 lfdo for jbc

Voor wie nog maar een beetje interesse heeft in dans, die ballerina’s hebben echt mij echt geïmponeerd. Alsof het hen geen moeite kost, dartelen ze met zoveel elegantie en souplesse door de zaal op hun pointes.  Dat ze zich goed voelden in de collectie van La fille d’O voor JBC was overduidelijk. Met een schitterende variatie van kleuren en prints die ik eerder al signaleerde voor het aankomende lenteseizoen, kun je echt spelen met de gelaagde collectie en alle stukken combineren om je eigen look te creëren, van aansluitende topjes en catsuits tot lossere sweaters en harembroeken.  die zowel casual als voor sport kan gedragen worden.

IMG_2100 IMG_2106 IMG_2112 IMG_2119

De collectie is verkrijgbaar in alle JBC-winkels vanaf 26 februari.

geef een reactie